Turkce spiker falan çok gereksiz bence,hoş olmamış. Neyse asıl konuya geri dönelim. Şimdi ben Ingiltere ligini oynamak istiyorum PES&'da bunun icin cogu ingliz takımlarının stadlarını,formalarını indirdim ve de kitservera attım. Ama maç yapmak istedigimde hep aynı stad ve de aynı hava şartları çıkıyor karşıma.
Bunu takıma göre otomatik yapmanın bir yolu yok mu ??
Uni dosyasında stadlara isim ve de takım numaraları ekliyorduk,ordan kendisi bulması gerekmez mi ??