Orjinal Mesajı Yazan: rapper
işte GS FB kardeşliği bravo:D:D:D
Aslında Pm olarak da cevap verebilirdim ama buradan vermek daha yerinde bir davranış gibi görünecektir.
Takımdaki her arkadaşımı kardeşimden ayırmam aynı şekilde site üyelerimizi de.Yeri geldiğinde azarlarım yeri geldiğinde elinden tutar ayağa kaldırırım,yeri geldiğinde derdine ortak olurum.
SCN.TEAM'deki arkadaşlarımdan birine böyle soysuz yorumlar yapan kim olursa olsun zılgıtı yer.Sağolsun sezai benden önce davranıp zılgıtı atmış.. :)