Golün Fenerbahçe ile ne alakası var :) Üstelik Feyenoord Van Hooijdonk'un eski takımı. Yani Van Hooijdonk'un üzerinde daha büyük bir payı var Feyenoord'un.
Gole gelecek olursak: Gerçekten harika bir gol :eek: . Diyecek başka bir söz yok.
Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
Gol hakkaten mükemmeldi.PVH'ı takdir ettiğim noktalardan biride oyun zekası.Hagi'den sonra ülkemize gelen en verimli yabancıydı benim gözümde.Ondan sonra da Song ve Mondragon gelir.
Bunlardan başka yabancı gelmedi mi derseniz?onu da siz bulun derim..
Cevad Prekazi bence Van Hooijdonk'tan da iyi bir futbolcuydu.
Neyse, konu dağılmasın :)