u.darama normal bilgisayardan yaptığım maç beşiktaş=14-fenerbahçe=0 menejer moddada juventusum world classda maç sonucları 5-0 dan aşşağıya deil en fazla skor 8-0
Power0fTheClup ben 4dk az alkmara 12 attım fenerle bizi turdan elediler o sinirle nasıl yendiğimi bilemedim (world class a karşı)
Power0fTheClup ben 4dk az alkmara 12 attım fenerle bizi turdan elediler o sinirle nasıl yendiğimi bilemedim (world class a karşı)
matrockmamy kamerunla almanyayı 8-2 yenmiştim bi de fb ile yabancı bi takımı managerlikte simüle ederek 12-0 yenmiştim :D
SaRI_LaCi amatör mod fenerbahçe:21 sakaryaspor:0 maçın bitimine 3 dakika kala 4 gol üst üste attım (şutlar orta sahadan):D