Evet, ben de birkaç kere D.Carvalho ile yapmıştım bu vuruşu, gol atamasam da. Özel bir tuşu yok ama sanırım sol ayaklı birkaç oyuncu yapabiliyor, çoğunlukla ceza sahası ön çizgisine paralel koşarken vuruyor böyle. Yani vuruş çok zor değil, ama kaleyi tutturup bir de gol atmak zor olmalı.
Edit: Ki deneyen başarıyor, üşenmedim birkaç kez denedim oldu. Ama training'de.
">