Orjinal Mesajı Yazan: christeen7
1-Gol güzelmiş ama,
2-Biraz ütopik. Öyle bi vuruşun gerçekte aşırma olarak girmesi imkansızıa yakın.
3-Top sanki Barcelonalı 8 numaralı adamın sağ kolunun içinden geçmiş gibi geldi bana
4-Böyle elini kolunu sallaya sallaya gol attığına göre sanırım beginner seviyede oynamış....
1-haklısın
2-Cristiano Ronaldo fln öle birsürü orta açıyo, yani imkansız deil olabilecek bişe
3-haklısın, fifaya laf atanlara bir cevap daha, fifada elle oynamayı hemen veriyo bide..
4-Yine haklı gibisin ama boşver abi golü izle, zevkini al yeter ;)