Metin_Oktay Orjinal Mesajı Yazan: ceza95 bence robinho Bence robinho olmaz çünkü facesi iğrenç ama senin düşüncene de saygı duymak
komser_bboy Orjinal Mesajı Yazan: Stewie bence Rooney. Adamın fiziki gücünü cok benzetmişler,forvete doğru dribling yaptığınızda omuz omuza mücadelede herkesi geciyo. rooney in yüzü bebeğe benzemis :D ben ce en gerçekçi l.messi. ben messi hayranlarından değilim ama messi cok gerçekçi duruyo hele gelişimi ve fece si mükemmel carier oynayan arkadaşlar bilir
al_pacino BENCE RONALDINHO, RONALDO, RÜŞTÜ, TUNCAY, VAN DER SAAR, BUFFON, ROONEY, WALLCOT, DEL PIERRO....... BİRDE Bİ ŞEY SORACAM ADRIANO NİYE P KADAR BEYAZ