Peshayat evet sanırım böyle bi konu önceden açılamadı.. ben açıyorum:) Sizce En Gerçekci oyuncu kim. Beden fizik ve surat oyunu olarak. Bence Henry..
rasit_aksu ünlü futbolcuların hepsi çok gerçekçi ronaldo mesela hareketi koşuşu gol sonrası sevinmesi.
MegaSahin Orjinal Mesajı Yazan: alper_ceylan bence dünyanın en iyi forvet futbolcusu olan THiERRY HANRY en gerçekçi furbolcu hanry degil henry :D
RentleSsPR bence Rooney. Adamın fiziki gücünü cok benzetmişler,forvete doğru dribling yaptığınızda omuz omuza mücadelede herkesi geciyo.
cesar bence ronaldinho surat we oyun olarak benzemiş ama fizik olarak o ince uzun duruşunu yansıtamamışlar.xbox 360 ta çok benzemiş o ince uzun fiziğini yansıtmışlar
ridvanelka bence ronaldo(gelmiş geçmiş en iyi forvet) harika yapmışlar hem tipi hem oyunu aynı kendisine benziyo
ultrAki Orjinal Mesajı Yazan: ridvanelka bence ronaldo(gelmiş geçmiş en iyi forvet) harika yapmışlar hem tipi hem oyunu aynı kendisine benziyo Katılıyorum bencede Ronaldo.