YAW Arkasdaşlar hakkaten biriniz söyleyin fifa 07 deki goller nasıl video formatında kaydedilir tamam frapsla kaydediyo ama kayıt esnasındada izlerkende cok feci takılıyo...
Lütfen bu konuda bilgisi olanlar
a_y_g_u_n@msn.com adresine e-mail atsınlar.