shn5 bunları nasıl atıyoruz.veya ızlıyoruz..wındovs medıa player de acmaya calısıyorum acılmıyor bır yardım edersenız ıyı olur
al_pacino hayatımda böyle basit böyle kötü böyle sıradan gol görmedim eğer sen bu gollere muhteşem diyosan benim attıklarımı sen görsen dilini yutup kekeme kalırsın
oyuncuyumben Orjinal Mesajı Yazan: al_pacino hayatımda böyle basit böyle kötü böyle sıradan gol görmedim eğer sen bu gollere muhteşem diyosan benim attıklarımı sen görsen dilini yutup kekeme kalırsın :D:D:D:D:D:D cevap oturmuş aynı düşünceler içerisindeyim :D:D:D:D
akm YA BENDE GOLUMU GONDERDIM AMA NEZAMAN YAPILIYO SECIM HAFTANIN GOLU BENIM GOLUM AMA INSALLAH DOGRU GONDERMISIMDIR
mceyhan BAKIN BEYLER EN BAŞTA WİNZİP İ YÜKLEYECEĞİNİZ SONNRA YÜKLEYİNCE BELGELERİM/FIFA07 DEN VIDEONUZA SAĞ TIKLAYIP Unzip the Winzip DİYECEKSİNİZ SONRA DA ÖNCE YOU TUBE A SONRA SOCCERCENTER A YOLLAYACAKSINIZ
YuRY yakın bir arkadaşımın golü yorumlarınızı bekliyorum http://www.metacafe.com/watch/443236/arjen_robbennn/
matador_0407 yaw 1.si evet şu ronaldinhonun şaşırtma harekerti nasıl 2.side şu dediğiniz winzip programı nasıl kullancaz konu açılmışken biraz detaylı bi şekilde anlatabilirmisiniz!!
burndragon Orjinal Mesajı Yazan: matador_0407 yaw 1.si evet şu ronaldinhonun şaşırtma harekerti nasıl 2.side şu dediğiniz winzip programı nasıl kullancaz konu açılmışken biraz detaylı bi şekilde anlatabilirmisiniz!! dostum ben bu hareketleri joypad ile yapıyorum ama klavyede de aynıdır shift e basılı tutup ileri, ileri ,ileri yap istediğin kadar olur!!!
YuRY Orjinal Mesajı Yazan: korsan06 yakın bir arkadaşımın golü yorumlarınızı bekliyorum http://www.metacafe.com/watch/443236/arjen_robbennn/ beyler yorum yok mu ? bu gole yorum gerek bence ;)