03Gs1905 Pijamalarımı çekip dansöz seyrederkene çekirdek çitleteceğim. Ulen yılbaşı gelmiş neyime gelsede şeyime gelmese de şeyime... :D
[silindi] önce bgn vermek için biriktirdiim 50 lira yı sokakta yaşayan caddebostan sahilinin tarih profesörü(çok ciddiyim inanılmaz bilgili kültürlü birisi)evsiz bayram abi ye vericem sora ortaköye arkadaşın evine içmeye yemeye sızmaya hem sadakamı vermiş olurum içim rahat eder bayram abi mutlu olur, hem ben içerim kafam mutlu olur 1 günah 1 sevabı siler atar bende elde var sıfır şeklinde mutlu bi şekilde yaşamaya devam ederim saat 5 e gelio bu arada ben çıkiim artık evden :) herkese ii yıllar ii bayramlar
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: barisbumin önce bgn vermek için biriktirdiim 50 lira yı sokakta yaşayan caddebostan sahilinin tarih profesörü(çok ciddiyim inanılmaz bilgili kültürlü birisi)evsiz bayram abi ye vericem sora ortaköye arkadaşın evine içmeye yemeye sızmaya hem sadakamı vermiş olurum içim rahat eder bayram abi mutlu olur, hem ben içerim kafam mutlu olur 1 günah 1 sevabı siler atar bende elde var sıfır şeklinde mutlu bi şekilde yaşamaya devam ederim saat 5 e gelio bu arada ben çıkiim artık evden :) herkese ii yıllar ii bayramlar Budur Dostum.
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: barisbumin önce bgn vermek için biriktirdiim 50 lira yı sokakta yaşayan caddebostan sahilinin tarih profesörü(çok ciddiyim inanılmaz bilgili kültürlü birisi)evsiz bayram abi ye vericem sora ortaköye arkadaşın evine içmeye yemeye sızmaya hem sadakamı vermiş olurum içim rahat eder bayram abi mutlu olur, hem ben içerim kafam mutlu olur 1 günah 1 sevabı siler atar bende elde var sıfır şeklinde mutlu bi şekilde yaşamaya devam ederim saat 5 e gelio bu arada ben çıkiim artık evden :) herkese ii yıllar ii bayramlar çok güzel yazmışın valla duygulandım:) Yılbaşında Dün Ne Yaptıysam Onu Yapcam
Makaay bu gün için özel bir planım yok ama yarın ve diger bi kac gün evin bos olması dolayısı ile baya hareketli gececek gibi :)
Anxiety Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Pijamalarımı çekip dansöz seyrederkene çekirdek çitleteceğim. Ulen yılbaşı gelmiş neyime gelsede şeyime gelmese de şeyime... :D Zaten Gavur adeti bu yılbaşı ;) Dün gece iğrenç geçti.Öksüre öksüre 12yi zor getirdim.Sayarlarken dalmışım.Fena halde hastayım.
[silindi] Allah belamı versin bidaha içmicem. cümlesini bgn 132235235 . defa tekrarlamış bulunuyorum hadi hayırlısı:)
Ozan JK baya guseldı, benımde avr yakasınını ızledık once sonra arkadaslarla benım pc'yı bızım 107 ekrana bağlayıp 1'den sabah 6'ya kadar PES 6 oynadık manyaktı baya makara yaptık uzun suredır bu kadar gulmemıstım.