Yılbaşına 3 gün kaldı... Planlarınız yavaş yavaş netleşmeye başlamızdır sanırım. Nasıl bi giriş yapmayı planlıyorsunuz, Evde ailenizle,evde arkaşlarınızla,dışarda ailenizle,dışarda arkdşlarınızla, msn'de, Oyun oynuyarak,tvde dansözleri izleyerek ?... Seçenek çok.
Ben Arkdaşların evde; sınırsız içki kızlı erkekli bi ortamda gircem.. Heralde unutamayacağım bigün yaşıcam. Geçen sene PS2 oynayarak girmiştim :O Bunu hakkediyorum. :p