adilcan_aygul ama abicim bak şimdi türkçe olunca birezilya ligi oluyo sadece amblemleri türktelekom lig a takımlarının amblemleri oluyo niye ole oluyo
adilcan_aygul ama abicim bak şimdi türkçe olunca birezilya ligi oluyo sadece amblemleri türktelekom lig a takımlarının amblemleri oluyo niye ole oluyo
nazif_26 fifayı türkçe yaptıysan türktelekom lig a siliniyor yrine brezilya ligi geliyor ama ingilizce kalırsa bi zararı olmaz
h_baris bu yama ile birlikte oyuna yaptığım ayarlar kaydolmuyor lutfen yardım. orneğın transfer yapıorum oyunu kapatıp actıımda gidiyo yardımlarınızı bekliorum sımdıden tesekurler
Ugurexe **soccercenter net şifre yerine oluyo diyosn gidince deneyecem bakalım ins olur sağol yav.. bide bildiğin yamaların ismini yazarmısın arkadaşım rica etsem.. şimdiden sağol umarım görürsün mesajımı.. arkadaşlar yama isimlerini bekliyorum sağolun. DAVİDCAN bekliyorum dostom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! !!!!!!!!!! !!!!!!!!**