Arkadaşlar YAmayı Kurarken
Yamayı çalıştırıyorum İleri diyorum şifre istiyor Enter'e Basıyorum Dos Ekranı Geliyor Devam Etmek için Tuşa basın diyor sonra hata veriyo tamam deyince Yükleme başarili diyor Kapatmak i.n tuşa basıyorum daha sonra Fifa 07 çalıştıryorum Hata veriyo çalışmıyor Acil Yardım


