Arkadaşım bu nedir şimdi anlamıyorum!
4 sayfada yazılanlara bakıyorum bir de konu başlığına!
Bu nedir herkes bir msn verme telaşı içinde msn konusuna dönmüş başlık!
Ne varsa elinizde düzgünce anlatarak kitserver mıdır artık face lerin map+.bin dosyaları mıdır vs paylaşın şunu bu başlıkta forumda!
Böyle olsa daha iyi olmaz mı?