Cidden ..ogalican.. Konunun Bir Tarafından Girip, Diğer Tarafından Çıkmışsın.
Konuyu Kilitlemezsem, Yine Devam Edeceksin Boş Konuşmaya, En İyisi Konunun Kapatılması.
Telekom-ADSL Konusuna Gelince Benimde Diyeceklerim Var, 2-3 Arkadaşım Var Bu ADSL"de Yetkili, Geçenlerde Sohbet Ederken Konu Açıldı, Sordum Ne Olacak Bu ADSL Durumu Diye, Alt Yapı Tamamen Değişiyor Dedi, Çok Kısa Bir Süre İçerisinde Sorunsuz, Adam Gibi Bir İnternet Bağlantısına Sahip Olucaz, Gereken Çalışmalar Yapılıyor Dedi.Bende Hadi Hayırlısı Dedim.
Elimizden Gelen Çok Fazla Birşey Yok, Ne Veriliyorsa İmkanlarımız Doğrultusunda Onu Kullanıcaz.
Neyse Fazla Konuştum.