ilk önce DVD decrypter,la pes 6 oyununun isosunu (imagesini) al! daha sonra aldigin isoyu Dkz studio ile ac 0_TEXT'in üzerini iki kere tikla!!! (özellikle belirtiyorum) 14. sayfadaki gökhanin son koydugu ek 0_TEXT dosyasini indir ve 15.sayfadaki koc123 arkadasimin anlattigi gibi importla F_TEXT dosyasinida importla dkz stüdüo programini kapat bu kadar;) daha sonra yamaladigin isoyu'da NERO ile yazdir..neroda nasil yazdiricam diye sorarsan?:confused:
ilk önce neroyu ac

nero burning romu calistir en sağda üstte image olan seçeneği dvd writer sürücüsü olarak değiştir

dosya aç ı seçerek veya ctrl+ O yaparak gelen pencereden olusturdugun pes 6 isoyu (imagesini) SEÇ

yazma hızını en düşüğe getir ve yazdır yazım işlemi bittiğinde oyun oynayabilirsin:rolleyes:

HADE KOLAY GELSİN:)