Arkadaşlar eğer O_Text i indiripte oyun çalışmadısa ilk sayfada EK_O_TEXT (İlk mesajın en altında) onu indirsinler ve
sağlam bi O_text e dosyaları tek tek import etsinler.Daha sonra F_text i indirsinler ve onuda oyun imajına (iso ya) import etsinler....
Orjinal Mesajı Yazan: ersoyodabas
gkan+sercan abi yamayı uyguladım ama oynarken ne lig tv logosu var( canlı) ne de rakamların arkaplanları iyi.Arkaplanlar yok.
F_Text i yüklememişsindir....