crdsa Orjinal Mesajı Yazan: JackaL_uA gökhan abi ben iso ne onu anlamadım onu nerden bulcam acilll yardım lazımm.... isoların içinde dosyalar vardır. WinRAR ile açabilrsin. CD veya DVD'ye yazabilirsin.
blackeagle_sb ben nerede hata yapıyorum anlamadım herşeyi yapıyorum ama dvd ye yazdırıyorum toplam 512 mb çıkıyor bi yardım 7 tane dvd yaktım yardımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm helppppppppppppppppppppppp
blackeagle_sb yamayı hallettim ama ayarlara girince donuyor bunu nasıl halledebilirim lütfen birisi bilgi versin
blackeagle_sb Orjinal Mesajı Yazan: _KAPTAN_ ewt kardeş ben optıon file yükledim ama çıkmadı yanlış yapıyorum heralde
myenes çok şağ ol bu yamayı yaptığın için peki ps2 si olmayanlar için ne olacak birde pc için yaparsan sevinirim emeğe saygı.
bandidas arkadaşlar ben dün gece gördüm bu olayı ve bu sabahta yaptım. aslanlar gibi çalışıyor maşaallah. şimdide spiker ve tezahüratları yapacam. ne mutlu bana...
UTKU14 woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
bandidas Orjinal Mesajı Yazan: mtgu BUNUN SAVE DOSYASINI KOYABİLİRMİSİNİZ SADECE SAVE BANA ÇOK LAZIMDA ilk sayfada var zaten. linki vereyim istersen... http://rapidshare.com/files/9194607/PES6_TURKCELL_Super_Lig_OF.rar
ilkerakcay ben option files i hallettim ama bir turlu update edip cd ye cekemiom normalde ayni pes6 isosunu cdye cekip oynuorum ama update ettikten sonra ayni sekilde yakiorum okumuo ps zaten update ederken dosyalari tek tek bazi dosyalarda bole hani sakatlik simgesi gibi bir sey cikior bi yazidan sonra lutfen yardim edin cildirmak uzereyim
ilkerakcay ya anlamadigim nokta importlari yaptiktan sonra direk cikiomuyuz kaydetmek yok mu herkes bole anlatmıs ben yapiorum importlari isoda kaydetme cikmioda o_text ın orda kaydet cıkıo