03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ yorum yok.. tarihi farklardan biri :cool: gürhanı istifaya davet ediyoruz :D
Hauta1n Gürhan abi'yle yaptığım 2.maçıda kazandım:).İlki kadar farkla(120-93)bitmedi ama çok daha zevkli geçti.Son saniyede potamdan çıkan 3'lükle kazandım maçı. Bu da son durum:
03Gs1905 Potanın içinde 3 kere döndü top ilginç bir olaydı. :D bu wadeyi durdurmak hakkaten zor. 2 dakka Gordonsuz ve Wallacesiz oynadım.. :( Wadeyi 6 faul yaptırıp oyun dışına atınca böyle oluyor. Screen net değil kusura bakmayın.. :)
Hauta1n İnceden bir dokundurma var bana karşı:).Ama hatırlarsan ilk maçtada ben screen alamamıştım çok net olmadığı için:):rolleyes:
03Gs1905 Biz yalancı çıkmıyoz ki yenildiğimize.Screen net değil dedim sadece.. :D Durumu güzel bir matchla 2-2 yaptık.. :)
Passenger L.A.Lakers(Eren):56 Dallas M.(Sezai):64 Zaman: 4 dk. nba live 07'yi bugün aldım daha bikaç maç antremanla ilk çıktığım maçta 8 sayıyla yenildim sezaiye :(
MateJa ilk online tecrüben diye biraz hafife aldım seni :cool: :D ama iyisin oyunda 50 kere oynamış olan bazı kişilerden iyisin (gürhan'ı yenersin mesala :D:D)
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Gereksiz adamların o tabloda işi yok Sezaicim.. :) benide koymamışın gürhan ağa :D
MateJa yenmene şaşırmadım.. wade dışında sadece bir isim çift hanelere ulaşmış.. o da o'neal ve 10 sayı ile.. :rolleyes:
03Gs1905 Bulls tüm faullerini wade üzerine çalıştı bu match ama son dakkada 2 üçlük arka arkaya yemem ve attığım 4 üçlükten boş dönmemle böyle oldu.. :)
Hauta1n Erenle yağtığım ilk maçı kazandım ama NLSC update bi sürü as adamı kadro dışına atmış.LA Lakers'da da Brown ve Walton öyleydi onun için pota altı çok boş kaldı.
Passenger Güzel maç oldu ama Brownnun olmaması pota altında baya eksiklik yaptı,onun yerine oynayan adam biraz kalas gibiydi :) oyuncu değişikliği yapmadım pek ve ilk 5ten 4 oyuncu 5 faulle oyun dışı kaldı..can'da fazla wade'e yüklendi ama sonuçta kazanmasını bildi :)daha 4.maçımdı :( tecrübe gerekiyor :)