Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: galatasarayli67 yaw baba bence şu ana kadar yaptığın en güzel face iliç olmuş.100 üzerinden 99 yani :D iliç için hangi modeli kullandın peki ? tahminime göre carragerın modeli.saçsız hali.
TrStyler 2007 arkadaslar setup haline getiremedim ama textureyi sunuyorum http://uploaded.to/?id=886c50
Metin_Oktay TrStyler tomasın dosyalarını koyar mısın istersen update çek de koy mükemmel olsun ama şu haliye 90/100 süper.