Orjinal Mesajı Yazan: TrStyler 2007
arkadaslar birisi anlatsin nasil setup haline getirecegini size söz hemen verecem
pek anlamam ama şunu dene :
1.cm 07 kur
2.yaptığın facelerin texturelerini cm 07 ile oyuna aktar ama oyunda face'i olmayan biri olsun mesela yattara,serkan balcı
3. çalıştığından emin olunca fifa07/data klasörüne bi bak simgeleri değiştirilme sırasına göre diz
4.en sonda yer alan dosya z_data ... bişeydir ok eğer sonradan bişeler değiştirmediysen tabi
5.bu zdata dosyası cm 07 ile manuel olarak oluşturduğun yüz texture'larının kodlu olduğu dosyadır tamam?
6.bunu kopyala ama sanırım yanında aynı numarayı taşıyan zdata_bh uzantılı dosyayı da kopyalamalısın
7.şimdi elinde iki tane dosya var ok.bunları alıp kendi fifa07/data klasörünün içine atan herkes senin facelerinle oynayabilir. yalnız :
a) senin gönderiğin dosya adı diyelim zdata_39.big eğer onda da aynı isimli bir dosya varsa ortalık karısır bunun için önce data klasörünün içine bi baksın kim yüklüyosa aynı isimli bişe varsa ismini değiştirsin zdata_ 40.big mesela.
b)kopyala yapıştır yaptıktan sonra fathbuiler'ı çalıştırmayı unutmuyoruz tabi söylemeye gerek yok
işte böyle bi dandik anlatımla yardımcı olmaya çalıştım deneyin ama sorumluluk kabul etmiyim artık di mi :) yanlışım varsa düzeltin lütfen anlatım konusunda...