Pizzza @Peshayat Haaani bizim gaffur kardeşimiz onu da yapacaktın....Yoksa sen gaffuru beğenmiyormusun??:D
Pizzza Al sana Gaffurun duz bakan resmi ama biraz eski bi resim http://images.google.com.tr/imgres?imgurl=http://www.aksam.com.tr/arsiv/aksam/2003/11/10/images/peker.jpg&imgrefurl=http://www.aksam.com.tr/arsiv/aksam/2003/11/10/kapris/kapris4.html&h=229&w=250&sz=63&hl=tr&start=7&tbnid=Q3Y3ppC9F1fwGM:&tbnh=102&tbnw=111&prev=/images%3Fq%3DPeker%2BA%25C3%25A7%25C4%25B1kal%25C4%25B1n%26svnum%3D10%26hl%3Dtr%26lr%3D
murtijovic vallahi juninho nun açısından bakınca necati nin suratına baya bi gülümseme var :D juninho nun yüzünde de bi' şaşırmışlık mı desem bi' acı mı desem bulamadım :D:D
Frankie45 OLAY OLAY OLAY !!!!! Serseriler şimdide dinazor ve devekuşlarının üstüne birilerini bindirerek maç yaptırıyorlar.İki görüntü alabildik.
lameKING Orjinal Mesajı Yazan: Frankie45 OLAY OLAY OLAY !!!!! Serseriler şimdide dinazor ve devekuşlarının üstüne birilerini bindirerek maç yaptırıyorlar.İki görüntü alabildik. dedee tebrikler güzel senaryoo ... =))))
dombilisosis kime hidayetin nerde nasip olacağı belli olmuyor işte.adam maçın ortasında imana gelmiş:D
Offline Orjinal Mesajı Yazan: dombilisosis kime hidayetin nerde nasip olacağı belli olmuyor işte.adam maçın ortasında imana gelmiş:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Krizlerdeyim