Peshayat Arkadaşlar Bu konun tutulmasını istiyorum. buraya Komik olan şeyleri koyabilirsiniz..Burası Pes komadi ilk Foto benden..:)
dombilisosis Orjinal Mesajı Yazan: BeRQaY İNZAGİYLE NESTA ÖPÜŞÜYO :D puhaaa!!! takım ruhu diye buna derim ben!
dombilisosis Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat Arkadaşlar Bu konun tutulmasını istiyorum. buraya Komik olan şeyleri koyabilirsiniz..Burası Pes komadi ilk Foto benden..:) bu forumu şimdi renklenmiş gördüm canımm!.. harika fikir arkadaşım.ölümüne kankayızz!
wolkie00 İNZAGİYLE NESTA ÖPÜŞÜYO :D [/QUOTEgerçekten komik ama ben bunun gerçeğini istanbulda oynanan şampiyonlar ligi finali sonrası liverpool lu gerrrard ve x.alonso tarafından yapılışını gördüm....:D bööle sevinç evlerden ırak .....:Dpp _YaGo_ abi burhan harika olmuşşş ceza_fatalrhymer bunlarda bnden ama pes5 ten:D _YaGo_ ceza fatalraymır kopardn bni yaa onlar ne oleee??? onnur ETONUN KAFASI NERDE...???? AYIP AYIP :D :d :D husin puhahaha baba süpersiniz yaa Peshayat devam devam... Peshayat Beyler düzgün Gaffur Fotosu bulursanız yapıcam.. sby748 Bu da benden olsun. PES 5' te Puyol Borgetti'ye basur ameliyatı yaparken...:D Offline Gayet şık bi pozisyon top almak için bunlardamı yapılıyo:D:D:D BeRQaY bu da benden :)))))))) Peshayat süper devamm...:D Sonraki Sayfa »