Zombie Ali Swiss Arkadaşın İsteği Üzerine HD Boş Tamplateler... Adidas 1024*512 http://www.directupload.net/file/d/971/X8IL95kU_png.htm Kappa 1024*512 http://www.directupload.net/file/d/971/j4m45ANn_png.htm Adidas (2007) 2048*1024 http://www.directupload.net/file/d/971/GES2883B_png.htm Serbest 2048*1024 http://www.directupload.net/file/d/971/GES2883B_png.htm Nike 2048*1024 http://www.directupload.net/file/d/971/XQXiV793_png.htm Puma 2048*1024 http://www.directupload.net/file/d/971/jvD2zasG_png.htm Umbro 2048*1024 http://www.directupload.net/file/d/971/B4W3P68h_png.htm Umbro2 2048*1024 http://www.directupload.net/file/d/971/SX4ymf3s_png.htm Normal Formalar Glasgow Rangers Home http://www.directupload.net/file/d/975/A9IQISLN_png.htm Home 2 http://www.directupload.net/file/d/973/T3eRr9g7_png.htm İngiltere 07-08 Home http://www.directupload.net/file/d/969/DdaGEl2b_png.htm
swiss Orjinal Mesajı Yazan: Michael Owen Swiss Arkadaşın İsteği Üzerine HD Boş Tamplateler... Adidas 1024*512 http://www.directupload.net/file/d/971/X8IL95kU_png.htm Kappa 1024*512 http://www.directupload.net/file/d/971/j4m45ANn_png.htm Adidas (2007) 2048*1024 http://www.directupload.net/file/d/971/GES2883B_png.htm Serbest 2048*1024 http://www.directupload.net/file/d/971/GES2883B_png.htm Nike 2048*1024 http://www.directupload.net/file/d/971/XQXiV793_png.htm Puma 2048*1024 http://www.directupload.net/file/d/971/jvD2zasG_png.htm Umbro 2048*1024 http://www.directupload.net/file/d/971/B4W3P68h_png.htm Umbro2 2048*1024 http://www.directupload.net/file/d/971/SX4ymf3s_png.htm Normal Formalar Glasgow Rangers Home http://www.directupload.net/file/d/975/A9IQISLN_png.htm Home 2 http://www.directupload.net/file/d/973/T3eRr9g7_png.htm İngiltere 07-08 Home http://www.directupload.net/file/d/969/DdaGEl2b_png.htm Eline saglik, bu güzel sunma icin. Bir kere ..... de görmüstüm oda silinmis. iyi aksamlar
bandobras ya kitserver hangisine atacağız ben attım formalar yamuk çıkdı bir yardım...ayrıca fener HD formaları gzl değil..100.yıl forması yok...dikkatinize!
Zombie Ali Söylediklerini Dikkate Aldım Ve... :D Fenerbahçe Full HD Set (HD Euro Da Var ;)) http://www.speedyshare.com/903479896.html Kitserver Son Versiyon... 6.4.0 (GDB'siz) http://www.speedyshare.com/559560911.html
Noctivagant selam arkadaşlar HD formaları yayınlıyorsunuz iyi güzel.FB forma paketi yayınlamışsınız ama içersinde izin alınmadan yayınlanan ve bana ait olan Kaleci formaları ve çubuklu formanın iki değişik versionu var.En azından yayınlanırken bu tür formalar emeğe salgı olarak sahiplerinin adları yazılsa iyi olurdu
Zombie Ali **Dediğin Çok Doğru Arkadaşım. :( Özür Dilerim Senin Olduğunu Bilmiyordum...Bi Daha Olmaz...**
Noctivagant paket olarak aldın sanırım bir siteden sanırım onlarda bunu belirtmemişler.Böle şeyler paket olarak bir yerden alındımı yaşanabiliyor yani hepimizin başına gelebilir o yüzden sen sıkma canını sana diğer paylaşımların kolaylıklar dilerim arkadaşım
ogulcan_g kardeş barcelonanın 3rd yani fosforlu yeşil formasını bulabilrmisn ben buldm ama oyunda amblem kaymış görünüo neyse kardeş sorunu çözdüm fakat bana şimdide chelsea'nın 3rd siyah forması lazım (şortuda siyah olursa daha ii olur)
Roberto.Carlos3 bunları nası eklıcem barcelona formasını fenerbahce formasını hangı klasore atıcam kitserverda onu anlatın gari
ufuukk arkadaslar bi kac tane indirdim fakat oyunda yavaslamalar oluyo ekran kartım 128 mb ati rodeon x700 ,1024 bellek bu normal mı