_M e E r t y z_ Arkadaslar fenerbahcenin Beyaz renkteki kaleci formasi varmi elinizde warsa paylasalim simdiden tesekkurler kac saattr ariyorum beyaz renkteki forma yoqqq:confused:
Zombie Ali Orjinal Mesajı Yazan: tahsinakkulah Michael Owen'a yardımlarından dolayı teşekkürler. Önemli Değil ;) Her Zaman... Orjinal Mesajı Yazan: Nowitzki 41 Evolution Patchteki formalar HD mi? Eğer değilse burdakileri alcam da... Kardeşim Tam Olarak Bilmiyorum Ama Benim İndirdiğim Evolution Kitserver'in de HD Formalar Yoktu. Patch'in İçinde Var mı Bilemem... Orjinal Mesajı Yazan: meertyz Arkadaslar fenerbahcenin Beyaz renkteki kaleci formasi varmi elinizde warsa paylasalim simdiden tesekkurler kac saattr ariyorum beyaz renkteki forma yoqqq:confused: meertyz Kardeşim Valla Bende Var Ama İzin Almadan Yayınlayamam. Çünkü Forma Türk Kitmaker'in ;)
Zombie Ali Yeni Formalar Feyenoord Home http://img484.imageshack.us/my.php?image=allxa9.png Ajax Home http://img463.imageshack.us/my.php?image=allhz1.png
MatejaNo9 Ya peki onu koyabilirmisin ara ara bulmadım.Eğer elinde warsa HD olmayanınıda koyarsan sevinirim.Bide sana Pm den bi soru soracam mesaj kirliliği yapmıyayım şimdi.Onada cevap werirmisin...
swiss Güzel bir paylasim ellerine saglik. Tüm formalarin bos sekli, yani templateside yokmu? paylasilirsa güzel olur. HD formalarini herkese tavsiye ederim, bambaska bir görünümü var. saygilar
Zombie Ali **Saolun Arkadaşlar (Bu Formaları Ben Yapmıyorum Yanlış Anlaşılmasın..)Template İstediniz Template Koyacam ;)**