mahoogs gonderdigin dosyayı aldım ama hangisini demon toolsla acıcaz anlamadım bi anlatabilirmisin HellboY
mahoogs bin uzantılı ve bir adet cue uzantılı dosya olması gerek sanırım ama onlar yok yanlıs dosyamı indirdim acaba bana crackini anlatabilirmisin 7.02 yaması benimki
cyprusboy Dostum ben de mini image dosyasını alabilirmiyim???Özel mesaj atarsan sevinirim.Şimdiden sağol. (7.02 olursa sevinirim:D)
Hauta1n Orjinal Mesajı Yazan: cyprusboy Dostum ben de mini image dosyasını alabilirmiyim???Özel mesaj atarsan sevinirim.Şimdiden sağol. (7.02 olursa sevinirim:D) Yollandı..
Hauta1n Orjinal Mesajı Yazan: lonely_fb kardeş bana 7.01'in crackini atar mısın? nosferatu_fb@hotmail.com şimdiden tşkler ;) Yolladım..
denixs kardeş rica etsem bnada atarmısın çok sıkıntı çektim bu konuda yardım edersen çok sevinirim denixspeker@hotmail.com şimddn teşkrlr;)
loren merhabalar.rica etsem bende crack alabilirmiyim.zahmet olacak.teşekkür ederim :D nigt_hood@hotmail.com
crdsa neye dayanarak söyledin? imagede daha çok sorun çıkabilir. ayrıca crack daha iyi uğraştırmıyor.
MuhammetCelik Orjinal Mesajı Yazan: crdsa neye dayanarak söyledin? imagede daha çok sorun çıkabilir. ayrıca crack daha iyi uğraştırmıyor. versiyonun 702 olarak göstermemisi transferlerde hatalar ...vs banane beni ilgilendirmez ben sadece öneride bulundum istedeiğinizi kullanın