Orjinal Mesajı Yazan: R2.Savage
7.01 crack ve paket 3.0 için gerekli başka bir dosya varsa linkini özelden gönderebilirmisiniz...
Yollandı
Orjinal Mesajı Yazan: BeX
ya özelden banda gönderin 7.01 craci pleae
aslında özelede gerek yko burda paylaşsanız herks yararlanır daha iyi olur
Yolladım
Ayrıca şu forumda paylaşma konusuna gelince:
Forum Kuralları:
17. Crack ve serial gibi yasadışı şeylerin paylaşımı yasaktır.
Bundan dolayı sadece özelden yollanabiliyor:)