_Emre91_ abi manager modda olmadıgı gibi ayrıca facleride yükleyince sükrü saracoglu bozuluyo diğer ikisi calısıo ltf biri bu konuya girip bizlere bir çözüm önersin faceler için stadlardan vazgectim yaww:(:(