hata bendede var..... sunu hatasiz yapacak biri yokmu?!!?!?
YARDIMMMMMMM lutfeennnnnn
sadece BJK inonu stadinin patchini INSTALL edincede hata veriyorr... IKI PATCH ilede bu problem var => DOLAYSIYLA TSL oynarken
STADTA oynayamiyorum...sadece arkadaslik maclarinda oynuyabiliyorum... Ve bazen birden oyundan atiyooo hatta bazen hic acilmiyor, mac baslamadan atiyor !!!!
YARDIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM