Maddragon öyle bi yazmışsın ki.Birincisi Crouch sonradan girdi.İkincisi sanki liverpool 3 forvetle oynuyo.Crouch,Bellamy,Fowler başka yok mu?He dediğine gelince kim yener diye.Hiç belli olmaz.Bak iki takımın durumuna ;)Palermo nerede Liverpool nerede kendi liglerinde.Yani maç yapsalar her iki takımda yenebilir.Örnek vermeme gerek yok zaten 3 büyüklerde buna örnekler var.Pendik,İnegöl,Tromsö vs..**Yani neyini tartışıyoruz onuda anlamış değilim.Fb yendi diye Gs'lilerin bunu yedirememesi,Bjk yendi diye fb'lilerin,gs yendi diye bjk'lilerin vs. vs. Yani ülkemizden bir takım galibiyet alıyo biz burada şöyle olsaydı yenemezdiniz böyle olsaydı yenemezdinizleri tartışıyoruz.Sonuçta ülkeye yarar sağlamakta bu galibiyetler.Hoşunuza gitsin gitmesin.Takımı desteklemeyebilirsiniz.Ama başarısını karalamak hiçte hoş bir durum değil...**