en azından palermo gibi tamamen yedek kadroyla çıkmadı liverpool ilk 11 de carreger,alonso,riise,bellamy,fowler,penneat,dudek,agger gibi adamları vardı ve sonradan luis garcia,crouch gibi adamlar girdi yani liverpool yedekler çıkmış olsa bile ki hayır palermonun yedeğinden 10 kat daha güçlüdür;) güzel oyunu görenler karalamaya devam ediyolar