Orjinal Mesajı Yazan: roobydal
Daha bir numaranı görmedik tearaway, ama sende haklısın elma veren ağaç taşlanır. Zaten senin kasıntında bu senden daha iyi forma yapanları hazmedemiyorsun. Sonuçta benim yaptığım forma berbat olsa bile seni ne ilgilediriyor onu kulanmak isteyen kullanır istemeyen kullanmaz ama senin yaptıkların çok ayıp amacın milletin sana gebe kalması ama maalesef cnm sende başka forma yapanda var hazmetsende hazmetmesende... kendine iyi davran daha fazla bu konuya uzatma git forma bölümündeki konuma yazacağını yaz. Bu konunun yeri burası değil...
Bak kardeşim ben seni asla karalamak istemiyorum iyi bir şey yaparsan seni desteklerim face olayında baya iyisin iyi olanın hakkını veririm ama formaların gerçekten berbat sadece tavsiye veriyorum yaparsın yapmazsın bu seni ilgilendirir ama daha erken bence ;)
bu arada yaşın kadar yama yaptım yaşan kadar yamada formalarım var bu işte boş bi insan değilim ama bıraktığım için beni bu ortamlarda göremiyorsunuz
anladınmı kardeşim demek istediğimi bundan sonrası beni ilgilendirmez benden sadece ufak bir tavsiye ;)