Roobydal Arkadaşlar öncellikle baya bir ilerleme kaydettim patch'de 3 haftaya zannedersem bitecek. 1-Forma: yaklaşık 14 türk takımını forması bitti (hiçbir şekilde yayınlamadım). 2- İçerik %90'nı bitti 3- faceler yaklaşık 80adet yapıldı 4- Tezharuatlar hazırlandı. Örnek bir çalışma sizllere bilgi vermesi açisından screenshots yayınlıyorum " border="0
ademirler dostum kolay gelsin süpper olcak eminim ama merak ettiğim bi mevzu var stadlar nasıl olacak yani tüm takımların stadları olcakmı olcaksa türkiye ligi nasıl olcak türkiyeden kaç stad var elinde stad konusunda bilgilendirirsen sevinim emeğine saygı duyuyorum kolay gelsinnn
Roobydal stad açıkçası yapmadım aslında yaparım ama bunları tek başına yetiştirmek açıkçası zor. Ama bir site var ordan yararlanıcam yaklaşık 160 adet stad var. Arkadaşalar açıkça söylüyorum bunu ukalalık olarakta görmeyin ama evolution patch'den daha iyi olacak hemde baya baya iyi. Türkcell ligde belkide buzaman kadar görmediğiniz kadar gerçekçi faceler kaliteli formalar, pürüzsüz tezharuatlar, bayraklarlar ve daha bir çok özellik sadece bu patchde olacak...
ademirler Orjinal Mesajı Yazan: roobydal stad açıkçası yapmadım aslında yaparım ama bunları tek başına yetiştirmek açıkçası zor. Ama bir site var ordan yararlanıcam yaklaşık 160 adet stad var. Arkadaşalar açıkça söylüyorum bunu ukalalık olarakta görmeyin ama evolution patch'den daha iyi olacak hemde baya baya iyi. Türkcell ligde belkide buzaman kadar görmediğiniz kadar gerçekçi faceler kaliteli formalar, pürüzsüz tezharuatlar, bayraklarlar ve daha bir çok özellik sadece bu patchde olacak... dostum kotalı pes6 cılarıı göz ardı etmeee:)
Roobydal arkadaşlar 1-2 hafta sonra patch yayındadır. Öncelikle bu patch herşey orjianal kendi yapımım olduğunu bilin. Bu patchde kitserver kullanmanız gerekmeyecek formalar, yüz çalışmaları, toplar, kramponlar hepsi orjinal yaptım. Bu patch'i yayınlandığımda elin evulation patchini son kez bakın çünkü bir türk isterse neler yapılacağını görün:) . Şu an sizlere fikir edinmesi açısından bir screenshots koyuyorum. " border="0
Hateramm muhtesem görünüyor, eline saglik dostum, dört gözlen bekliyoruz. Süper olacagindan hic kuskum yok.
kerimalkus Orjinal Mesajı Yazan: roobydal arkadaşlar 1-2 hafta sonra patch yayındadır. Öncelikle bu patch herşey orjianal kendi yapımım olduğunu bilin. Bu patchde kitserver kullanmanız gerekmeyecek formalar, yüz çalışmaları, toplar, kramponlar hepsi orjinal yaptım. Bu patch'i yayınlandığımda elin evulation patchini son kez bakın çünkü bir türk isterse neler yapılacağını görün:) . Şu an sizlere fikir edinmesi açısından bir screenshots koyuyorum. " border="0" alt="" /> kardeş valla bu resimler moralimi bozdu.o ne öyle beşiktaş forması berbat olmuş,forma tipi seçimi yazısı çok amatörce,ayrıca o arkaplana bi tsl resmi koysan daha güzel olur.faceler müthiş ona diyecek yok.ama formalara biraz daha özen göstersen iyi olur...
Roobydal kardeş valla bu resimler moralimi bozdu.o ne öyle beşiktaş forması berbat olmuş,forma tipi seçimi yazısı çok amatörce,ayrıca o arkaplana bi tsl resmi koysan daha güzel olur.faceler müthiş ona diyecek yok.ama formalara biraz daha özen göstersen iyi olur... formalar çok çok iyi, beşiktaşın formasını beğenmemen benle alakalı değil forma tipi beşiktaşın böyle. Ayrıca arkaplanları patch indrdiğinizde göreceksiniz şuan için görünmesini istemediğimden yayınlamadım... Ayrıca forma tipi seçimi sadece 4 renk kullanılabilir bilmiyorsan öğren onun için son kalite bu dostum.
kerimalkus Orjinal Mesajı Yazan: roobydal kardeş valla bu resimler moralimi bozdu.o ne öyle beşiktaş forması berbat olmuş,forma tipi seçimi yazısı çok amatörce,ayrıca o arkaplana bi tsl resmi koysan daha güzel olur.faceler müthiş ona diyecek yok.ama formalara biraz daha özen göstersen iyi olur... formalar çok çok iyi, beşiktaşın formasını beğenmemen benle alakalı değil forma tipi beşiktaşın böyle. Ayrıca arkaplanları patch indrdiğinizde göreceksiniz şuan için görünmesini istemediğimden yayınlamadım... Ayrıca forma tipi seçimi sadece 4 renk kullanılabilir bilmiyorsan öğren onun için son kalite bu dostum.
Roobydal kitserver yok . Bu formalar hepsi saatlerce çalışarak yaptıklarım. Haa şöyle bir durum tabiki var %100 birebir değil tabi mesala genelde kaleci formaları fantazi. Ama 3-4 aylık bir çalışma bu ve bir benzeri yok. Hepsi kendi tasarımlarım. Ve DKZ Studio eklieyceksiniz patchi.
kerimalkus ok dostum alphaville yeni faceserver için 2500 yüz ve 1000 saç yaması çıkardı bunlar senin yamaya uyar.ggs ile eklersin.dosyalarda unknown falan yazmıyo ama hangi txs lerde oyuncunun ismi yazıyo burda : http://soccercenter.net/forum/konu/76263/Full-Kitserver-Pack-B-y-A-l-p-h-a-v-i-l-l-e-Butun-formalar-Butun-takimlarin-Stadlari-Mukemmel-kaliteli-toplar-/
Roobydal aslında kitserver lı olabilir ama bu seferde çok yüksek boyutta olacak mesala bende 3200 adet face var bunu yayınlarsam çok büyük bir kota olur. Ama yinede düşünim. Belki kitserver kullanırım çünkü şuan için tam boyut hesaplamadım ama şöyle 400-500mb geçmezse yayınlarım.... Allhaville patchi ne kadar 100mb filansa bendeki heralde 130mb bulur e_text 25mb. o_text yaklaşık 150mb 0_sound yaklaşık 200mb yani stadyumlarada link veririm ordan indirilir heralde 500 geçmez tamamdır o zaman kitserver olabilir...
ExCaLiBuR_PES Açıkçası ben yamadan pek umutlu olduğumu söyleyemem çünkü formalar bile güzel değil. Ayrıca yama Hollanda Ligi'nin üzerineyse tezahurat da ekleyemezsin çünkü Hollanda Ligi'nin sadece tek ses datası var ve onu 18 takım da ortak kullanıyor. Kotalı kullanıcıları da biraz düşünüp ona göre davranman lazım. Türkiye'den stad da yok. Ama bu söylediklerimi yamayı geliştirmen adına olumlu bir eleştiri olarak kabul et ve söylediklerim üzerinde yoğunlar. İşte o zaman güzel bir yama çıkartabilirsin.;)
Tearaway bence sen forma fln yapma git baska arkadaslardan yardım al sadece face işiyle uğraş cünkü formaların alakasız ;)
Roobydal Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway bence sen forma fln yapma git baska arkadaslardan yardım al sadece face işiyle uğraş cünkü formaların alakasız ;) bence sende kıskançlık fln yapma başka arkadaşlardan yardım al sadece çeneni kapatmakla uğraş çünkü kıskançlığın alakasız ;)
cenkforce Formaların üzerinde biraz daha çalışman gerek. Onun dışında gayet güzel bence. Kolay gelsin.