musty skinden kaynaklanıyormuş sorunum çözüldü aynı sorunu yaşayan arkadaşlar default skinle oyunu açsınlar sonra istedikleri skini seçsinler ama maç hızıyla oynamayın gene yavaşlar
MaddDogg sizin gözünüz aşırı hızlı maça alışmış :D FM2007de patchsiz maç çok hızlıydı ben o yüzden silmiştim zamanında oyunu :D böyle daha iyi bence :D