synergicx Arkadaslar su ana menu nasıl Türkçe yapılıyo ggs var ama cözemedim.Ordaki resimler ve yamalar nasıl yapılıyor.Dkz studio le sesleri yapabiliyorum ama grafiklere birşey yapabilmiş degilim.Lütfen yardım...
centerboys verdiği linkteki setup u indireceksin direk kuracaksın bu kadar :D çok saol arkdaşım güzel olmuş emeğine sağlık 2.sini bekliyoruz
berl94 saol çok güzel olmuş 2. yi bekliyoruz. BU ARADA HERKESİN http://s1.gladiatus.net/game/c.php?uid=36012 ADRESLİ YERE GİR MESİ DİLEĞİYLE HERKES GİRSİN TAVSİYE EDERİM ÇOK GÜZEL BİR OYUN http://s1.gladiatus.net/game/c.php?uid=36012