ferogate Arkadaşlar elinize kolunuza, emeğinize sağlık, gerçekten yama çok güzel olmuş, çok da rahat kuruluyor, bu arada kurulumla ilgili bilgi ilk sayfalarda mevcut bildiğim kadarıyla veya indirilen yamanın içinde txt olarak var diye biliyorum. :)
sinantosun v.2 en kısa bekliyoruz..Ellerine sağlık tamamen herşeyin full türkçe olması daha hoş olur.
anil_kos YA BEN BU OYUNA RESIM ATMA PROGRAMINI NERDEN BULABILIRIM.MESELA BI TAKIMIN ARMASI YERINE BASKA ARMA KOYCAM DA.
selcuk_soner selam ben klasik takımlarda türkiye ile hollandayı yer değiştirdim.hollandanın id sini bulamadım e_text te onu verebilir misiniz . takım isimlerinin id si yani.
Tuncay_135 emo sana öncelikle teşşekkürler böyle bir yama için çok güzel ama bir sorun var ben menü resimleri değişmeden ana menüyü türkçe yapammamı onu sölersen msnm Tuncay_135@hotmail.com
kraltrgs ARKADAŞLAR SAMİYEN LE TÜRK ÇEYİ NİDİRDİM PES 6 DA AMA GİRİYORUM OLMUYO NEDEN CVP PLSZ BUNDESDİGA NASIL OLUYYOO
Emir99 Beyler Uuzn zamandır bakamıyordum, Herkese yorumlarından dolayı çok ama çok teşekkür ederim :) Not: Bazı nedenlerden dolayı v2 çıkmayacaktır :o , Söyliyeyim dedm :) PES7 ile Görüşmek Üzere...
cicoo slm arkadaşlar ben yeni üyeyim ben pes 6 oyunun yamalarını indirdim ama oyunun üzerine nasıl kuracam onu bulamadım bir türlü bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz teşk ederim