hustins Orjinal Mesajı Yazan: bLeKi arkadaşlar ben problemin farkındayım.. normal maçlarda tezahüratlar gümbür gümbür duyulurken master ligde bir takım şeyler yolunda gitmiyor sanırım.. kısaca birşey yazayım da ne kadar şanslı oldugumu anlayın :) master lige ilk başladığımda ben de tezhuratları duymuyordum ve sinir oluyordum.. sonra tekrar tekrar başlamalar yaptım ve bu deneme yanılmalarım sonucunda birşeyler yolunda gitti ve ilk defa takımımın tezahuratlarını duydum.. ve bir daha master ligi bırakmadım, o günden beri sorunsuz bir şekilde tezahuratları duyuyorum.. save dosyalarımın da yedeklerini alıyorum ki ileride bir sorun olursa kaldıgım yerden devam edebileyim.. pes6'yı da bu şekilde hallettim walla.. artık pes7 de farklı yöntemler uygularım eğer yine aynı sorun devam ederse :))) save dosyalarını nasıl alabiliriz bi yardımcı olurmusun
Felipe²°°³ evet bu sorun bendede var... ama nasil cözülür bilemem... PES5de yasamiyordum bu problemi.... acaba Master ligini baslatigimiz sirasindaki dosyalari bulamadigindan mi acilmiyo? yenidenmi baslatsak Master ligini
alis bjk bende de beşiktaş yerine werder bremende oluo other leaguese attmıslar werder bremeni yerine bjk koymuslar tezahürat da ona göre werderde oluo :D
BursaMania Bende de var aynı sorun. Olympique Lyon taraftarı normal maçlarda stadı yıkıyor, master ligde farklı ve alakasız tezahüratlar çıkıyor. Çözüm ne ki acaba...
Marsis Bende de var aynı sorun. Olympique Lyon taraftarı normal maçlarda stadı yıkıyor, master ligde farklı ve alakasız tezahüratlar çıkıyor. Çözüm ne ki acaba... Evet bu benim de dikkatimi çekti.Galatasaray'ın harika tezahüratları var ama master lig yaptığımda başka tezahüratlat geliyor.