arkadaşlar ben problemin farkındayım..
normal maçlarda tezahüratlar gümbür gümbür duyulurken master ligde bir takım şeyler yolunda gitmiyor sanırım..
kısaca birşey yazayım da ne kadar şanslı oldugumu anlayın :)
master lige ilk başladığımda ben de tezhuratları duymuyordum ve sinir oluyordum..
sonra tekrar tekrar başlamalar yaptım ve bu deneme yanılmalarım sonucunda birşeyler yolunda gitti ve ilk defa takımımın tezahuratlarını duydum.. ve bir daha master ligi bırakmadım, o günden beri sorunsuz bir şekilde tezahuratları duyuyorum.. save dosyalarımın da yedeklerini alıyorum ki ileride bir sorun olursa kaldıgım yerden devam edebileyim.. pes6'yı da bu şekilde hallettim walla.. artık pes7 de farklı yöntemler uygularım eğer yine aynı sorun devam ederse :)))