..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: JacKSpaRoW ömer kardeş kusra bakma ama allah aşkına sen bunu ardaya benzetebildinmi ya sen benzet o zmn Allah ım ya beğenmediysen yorumunu insan gibi yap
uA_OgEdAy Orjinal Mesajı Yazan: OmErCaGaTaY Orjinal Mesajı Yazan: JacKSpaRoW ömer kardeş kusra bakma ama allah aşkına sen bunu ardaya benzetebildinmi ya sen benzet o zmn Allah ım ya beğenmediysen yorumunu insan gibi yap günde 5 saat facele uğraşınca kayış kopuyor tabi :D sakin ol çağatay
Kezmaniac raul dışındaki herfutbolcudan şüphelenirim ama bu raul değil başka biri yani yanlış anlama ama öyle. Lütfen update et. Burun büyük dudak çok kalın yüz modeli iyi ama kaşlarda bir problem var. Çalışmalarında başarılar.
PsYchO Sniper Faceler güzel ama bence biraz daha cok UV Map ile calis Mesela Ardada agzi yamuk olmu$ ve Raul da Texturedeki Gözleri daha belli oluyor;)