..Nicklas.. Merhaba arkadaşlar fifaya face yapmaya henüz başladım ilk çalışmam chelsea li kalou: yorumlarınızı bekliyorum
oricalcus emegine saglık bundan sonraki face hayatında basarılar.. dikkatli bakarsak baya bi fark var aslında burun-çene-dudaklar-yüz sekli cok ince uzun olmus ama yeni baslamıssın sonucta ama ik face olarak güsell..
cimbom0101 Tsl den yaparsan o zaman benden 10 uzerinden 10 alirsin ;) ilk calisma icin gayet guzel ;)
Sezo1905 ömer ss leri edit playerden alırsan çok kalitesiz gözükür.faceinin gerçek kalitesini oeditten ss alarak göstermen daha iyi olur.
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: Sezo1905 ömer ss leri edit playerden alırsan çok kalitesiz gözükür.faceinin gerçek kalitesini oeditten ss alarak göstermen daha iyi olur. oyun içinde nasıl durduğu daha önemli bence sonuçta oyunda kullanılcak bunlar:)
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: mmk iyiki bi devam yazdım yaw:D:Dadam hemen koydu ardayı..zidane'ı da yaparsın sen:D:D:D zidane bırakmamışmıydı:D