CIM_BOM_BOM_1989 abi sayi olarak gs iki anket gördüm ikisinde sonuclar ayniydi...en sadik bjk...fb sadece iyi günde var bu kadar basit bence
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: CIM_BOM_BOM_1989 abi sayi olarak gs iki anket gördüm ikisinde sonuclar ayniydi...en sadik bjk...fb sadece iyi günde var bu kadar basit bence Fb taraftarı sadece iyi gündemi var? İyi düşün bence.
CIM_BOM_BOM_1989 benim fikrim bu sadece iyi günde oldugu...mesela gs taraftari takimina sevdalidir...fb ise sadece starlarina
mertergs istanbulda fb li daha fazla var gs liden ama türkiye genelinde özellikle ankara ve doğuda epey bi gs li var