Kusura bakma ama hiç anlatım yapmamışsın ...
1- painnte ne formatta kaydettin ?
2- özetnik ayarlarında tam sonda kaydederken bi sayı değiştiriyosun vede bu çok zor anlaşılıyo .
3- photoshopta hangi format kaydediyosun ,
sen resmen normal bi face yaparmış gibi tutorial hazırlamışşın , genede emeğine sağlık .