Selamlar arkadaşlar,çok güzel bir paylaşım olmuş sağolun,heveslendim bende başladım face işine yalnız beceremediğim bir husus var,face i editlerken OEdit programında,şu mavi noktaları nası taşıcaz istediğimiz yere?bi türlü beceremedim,ara sıra hareket ettirebiliyorum ama nası oluo anlayamadım bi türlü,videodanda bunu çıkaramadım,yardımcı olursanız sevinirim..