Cezai misin nesin, uyardıgın için teşekkür ediyorum cümlelere büyük harfle başlanır! Her mesajında imla kurallarına dikkat ediyomuş gibi uyarıyor bide..Neyse
Evet batugol dogru demişssin,iğneyi kendine çuvaldızı başkasına batır demişler...Cevabımıda yazarım,ezik degiliz!!!
Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ
sizin gibi körler için 0-0 bitti :)