sadikcakar şükrüsaraçoğlundaki reklam panolarının isimlerini yada resimlerini verirmisiniz pano yapcaz ama isim olsa daha iyi olur :D
sadikcakar istek üzerine şükrüsaraçoğlundaki reklam panolarını yaptım bu benim çalışmam : buda resim : inönüdekileride bulup yapmaya çalışcam kardeşim
sadikcakar evet arkadaşlar artık linkleri koyuyorum ilk başta takvimle başlıyalım http://www.turkcepaylas.com/indir/sadik31-rar.html yorum gelene kadar diğerlerinin linklerini vermicem lütfen yorum pls..
Offline Orjinal Mesajı Yazan: sadikcakar sanane kardeş istediğimi oynarım sanamı sorcam ayrıca ben ne soruyom sen ne söylüyon benimle düzgün konuş ver bakim sen bi msn ni bana özelden sana neler oluyo bak gör..
ihsanilkay Orjinal Mesajı Yazan: sadikcakar evet arkadaşlar artık linkleri koyuyorum ilk başta takvimle başlıyalım http://www.turkcepaylas.com/indir/sadik31-rar.html yorum gelene kadar diğerlerinin linklerini vermicem lütfen yorum pls.. ark ım emeğin için çok sağol da ben ggs ile importladım fakat reklamlar çıkmadı.ben mi yapamadım acep yoksa bazı statlarda mı çıkıo reklamlar . bi ayrıntılı bilgi versen dostum çok ii olacak. :)
SeRCaNSeNeR kardeş bunu direk importlama da şöle yap bunu zaten konuyu açan arkadaş ta bu işlerden anlamadığı için bişey yazamamış öle açmış işte açtığı konuya yazaık güzel bişey yapmış ama becerememiş ilgilenmedi resmi bmp formatına çevir yukardaki resmi ggs ile o text aç pes6 ise 6919 falan olcak o sıralarda dosyayı bul ggs den resmi aç sürükle bırak resimlerin üstüne yapacağın işlem bu kadar biraz uğraş yaparsın bu şekilde importlamana gerek yok
Mad_Dragon ARKADAŞLAR SADIKCAKAR IN YAPTIĞI REKLAM PANOSU 6915 İN ÜSTÜNE.6915 OYUNDA NEREDEYSE HİÇ KULLANILMIYO.SİZ GGS DEN BUNU DAHA ÇOK KULLANILAN BİR RAKAMA GETİREBİLİRSİNZ.MESELA EN YAYGINI 6925 ORAYA KOYARSANIZ ÇOĞU STADTA BU REKLAM PANOLARINI GÖREBİLİRSİNİZ.