sadikcakar arkadaşlar istek alırım ama istediğiniz reklam panosuyla ilgili bi resim koyarsanız sevinirim
SeRCaNSeNeR vay be fıstık gibi olmuş valla GaMe HoUsE PS2 CaFE yassana bana bende ekliyim iyi bişey şekilli şöle mavili beyaz lı falan güzel olmuş hakkaten ya
sadikcakar Orjinal Mesajı Yazan: SeRCaNSeNeR vay be fıstık gibi olmuş valla GaMe HoUsE PS2 CaFE yassana bana bende ekliyim iyi bişey şekilli şöle mavili beyaz lı falan güzel olmuş hakkaten ya kardeş dediğini tam anlamadım yaff :D bi daha zahmet olmasssa yazarmısın
S n i p e r **Bunları .bin dosyaları ile yayınlasan importlaması kolay olur özellikle nasıl oyuna aktaracağını bilmeyen arkadaşlar için **
sadikcakar Orjinal Mesajı Yazan: _Sniper_ Bunları .bin dosyaları ile yayınlasan importlaması kolay olur özellikle nasıl oyuna aktaracağını bilmeyen arkadaşlar için ben yamalara yeni başladığım için bin ile kaydetmeyi felan bilmiyom öğretirmisin
S n i p e r **GGS ile bu Reklam panosu idsi üzerine gelerek sağtuş ile export file diyip masaüstüne at bin dosyan hazır **
sadikcakar yaa ggs de pankartlar e-tex demi yoksa 0-tex temi bi onu sölermisiniz bide zamet olmassa numarasını söylerseniz iyi olur şimdiden teşekkürler
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: sadikcakar yaa ggs de pankartlar e-tex demi yoksa 0-tex temi bi onu sölermisiniz bide zamet olmassa numarasını söylerseniz iyi olur şimdiden teşekkürler Arkadaşım pankartlar 0_text içinde yanılmıyosam numaralarıda 09450 den başlıyor kolay gelsin
SeRCaNSeNeR Orjinal Mesajı Yazan: sadikcakar Orjinal Mesajı Yazan: SeRCaNSeNeR vay be fıstık gibi olmuş valla GaMe HoUsE PS2 CaFE yassana bana bende ekliyim iyi bişey şekilli şöle mavili beyaz lı falan güzel olmuş hakkaten ya kardeş dediğini tam anlamadım yaff :D bi daha zahmet olmasssa yazarmısın şunu :>>>> (GaMe HoUsE Ps2 CaFe)) monotype corsiva yazı tipi ile yazabilirmisin reklam panosu olarak parantez içindekini
sadikcakar Orjinal Mesajı Yazan: denizinho1 kardeş .binleri verebilcenmi bizde kullanalım çok güzel görünüyo okee kardeş hemen koycam
sadikcakar Orjinal Mesajı Yazan: oydemir Orjinal Mesajı Yazan: sadikcakar yaa ggs de pankartlar e-tex demi yoksa 0-tex temi bi onu sölermisiniz bide zamet olmassa numarasını söylerseniz iyi olur şimdiden teşekkürler Arkadaşım pankartlar 0_text içinde yanılmıyosam numaralarıda 09450 den başlıyor kolay gelsin arkadaşım dediğini yapıyorum ama benim resmi diğer pankartın üstüne koyunca bu çıkıyo napabilirim ?? :(
Offline Orjinal Mesajı Yazan: sadikcakar Orjinal Mesajı Yazan: oydemir Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: sadikcakar yaa ggs de pankartlar e-tex demi yoksa 0-tex temi bi onu sölermisiniz bide zamet olmassa numarasını söylerseniz iyi olur şimdiden teşekkürler Arkadaşım pankartlar 0_text içinde yanılmıyosam numaralarıda 09450 den başlıyor kolay gelsin arkadaşım dediğini yapıyorum ama benim resmi diğer pankartın üstüne koyunca bu çıkıyo napabilirim ?? :( Kardeş sende fifa2007 yüklü sanırım nası oynuyon o oyunu ya demekki daha pes6 nın tadını alamadın yazık yazık
Dark_Blue Orjinal Mesajı Yazan: sadikcakar tamamda biraz resim koy herşeyi devletten bekleme :D Her 4 mesajın sonuna niye :D koyuyosun sempatik dursun diye mi? :@