İlginç gelebilir ama Div3 Euro Style stadının görüntüsü hoşuma gidiyor. Tek bir trübün, çevresi ormanlık, zaten sanal olarak uydurduğum takımları da o stadda oynatıyorum, küçük bir kasaba takımının mütevazi ama bir o kadar da modern stad havası veriyor...
İlginç gelmiş olabilir ama benim tercihim o...
Yama konusunda artık professör olmuş arkadaşlar, büyük stadların yanında böyle çayırın, tarlanın ortasında , trübünü olmayan ancak taç çizgisinin hemen kenarına konuşlanmış 50-100 kişinin seyrettiği, çevresinde koyun, kuzu, inek otlarken olan, (çok uçtum herhalde) tarladan bozma bir çim saha olamaz mı? Hani hep büyük stadlar yapılıyor, böyle bir şey yapılsa ilginç olur, ne dersiniz???