**arkadslar sizce en iyi stad hangisi..?**
old trafford we ali samiyen tabiki :)
seyirciyle iç içe olmalı bence :)iki stadda guzel haklısn
En iyi stad bence Old Trafford ve Emirates Stadium..Birde Mestalla(Valencia) güzel...
old trafford..bay arena...nou camp
olimpiyat stadı bence..
Walla sadece cimenler gozukuyo oynarken onun icin farketmez ! :D
hamburg un stadınıda güzel yapmışlar
millenium stadı,san siro,berlin olimpiat stadı güzel..
bence scn nin yaptığı şükrü saraçoğlu
berlin olimpiat,emirates,old rafford ve ALİ SAMİ YEN
milenium.hamburg arena.anfield road.güzel bence
Bay Arena, çünkü az kasıyor.. :)
bir de Berlin Olimpiyat Stadı cok iyi..
Bence Veltins Arena. Gün Batımında oynanıyo
Veltins Arena,Wembley Stadiuum.
Amsterdam Arena ;)
amsterdam arena
Div 3 uk style:D
bence bu..sanırım milennium adı.ingilterede kupa finallerinin oynandığı stad
camp nou milenyumlar empire satate
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: