Alphaville Orjinal Mesajı Yazan: Strojen :D biten varsa linkleri verir misin? yoksa hepsi bitmesi mi lazım? option file + 2 tane part(part 6 - part 7) bitti ilk sayfada linkler var!!
Strojen tmm teşekkürler, option file bir önceki ile aynı mı? yoksa GSde Carrusca, okan, m.topal FBde deivid, edu felan var mı?
imamsoyki abi stadları ayrı koyacam demistin bende senin top yamasıyla forma yaması war stadları ayrı koyacakmısın acaba?
Strojen optipn file benimkiymiş zaten:D onda birkaç eksiklik vardı türk takımlarda, onları halledip, elimden geldiğince de avrupa ünlü takımlarını da güncellemeye çalışacam, akşam geç saatlerde hazır olur, ilk mesajdaki option fileyi indirmezseniz iyi olur
Alphaville Orjinal Mesajı Yazan: imamsoyki abi stadları ayrı koyacam demistin bende senin top yamasıyla forma yaması war stadları ayrı koyacakmısın acaba? stadları ayrı koymayacağım çünkü toplam full kitserver dosya boyutu 780 mb. Sadece stadlar 650 mb. haliyle upload çok yavaş olduğundan deymez 100 mb için formaların ve topların update ini kaçırma bence. zaten herşey yerli yerinde hazır olacak bu pack te.
imamsoyki eger oyleyse dedigin gibi stadları ayrı koymaya gerekmez ok saol abi calısmaların MÜKEMMMEL
cekirge1907 arkadasım dediğin gibi kitserver pes 6 içine atıcaz install edicez o kadar değil mi...çünkü karışıkişleri pek beceremiyorum da calısman için çok teşekkürler.
FaRCoN Orjinal Mesajı Yazan: cekirge1907 arkadasım dediğin gibi kitserver pes 6 içine atıcaz install edicez o kadar değil mi evet aynen öyle olucak.
Alphaville 2 part daha yayında part 1 ve part 8 indirebilirsiniz arkadaşlar 4 part daha uploed ettiğim zaman bu iş bitiyor.
Alphaville Orjinal Mesajı Yazan: FaRCoN reklam panolarında sorun yok dimi? yok tek tek konrtol ettim. pes 6 adboard uyumlu hepsi
cenkforce Bu partlardan stadları ayrımanın bir yolu var mı? Çünkü 700 kusur mb çok fazla. Bana sadece toplar ve formalar ve options file yeterli. Aslında kota sorunum olmasa stadları da indirirdim ama işte malum. Ha bir de stadlar 3d mi?
robinestt çok güzel ama filefront.com'a upload yapılırsa daha süper olacaktır.Çünkü Rapid'den indirmek sorun oluyor,bekletiyorlar :(
Strojen Orjinal Mesajı Yazan: Alphaville 2 part daha yayında part 1 ve part 8 indirebilirsiniz arkadaşlar 4 part daha uploed ettiğim zaman bu iş bitiyor. valla indiremiyoruz, rapid olduğu için, bekletiyor 1 saat, keşke filefronta upload etseydin
cenkforce Orjinal Mesajı Yazan: Strojen Orjinal Mesajı Yazan: Alphaville 2 part daha yayında part 1 ve part 8 indirebilirsiniz arkadaşlar 4 part daha uploed ettiğim zaman bu iş bitiyor. valla indiremiyoruz, rapid olduğu için, bekletiyor 1 saat, keşke filefronta upload etseydin Modemi aç kapa beklemezsin. :)
Strojen valla modem reset ok bende, kablo net modem var. reset yok ama fişi çekip takmayı denemiştim daha önce işe yaramamıştı, biri cookie sil felan demişti, ama üstüne gitmedim, ben beklemeyeyim de kim beklesin şimdi
cenkforce Orjinal Mesajı Yazan: Strojen valla modem reset ok bende, kablo net modem var. reset yok ama fişi çekip takmayı denemiştim daha önce işe yaramamıştı, biri cookie sil felan demişti, ama üstüne gitmedim, ben beklemeyeyim de kim beklesin şimdi Senin kablo modem kullandığını düşünemedim. :) İnternet Explorerda geçmişi sil dersen işe yarayabilir. Aynı şekilde firefox kullanıyorsan Araçlar/Özel verileri Temizle deneyebilirsin.